استفاده از قفل کارتی در انبارهای ذخیره کالا
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

زماني كه از اين قفل هاي كارتي استفاده ميكنيد ميتوانيد ورود و خروج هايي كه در انبار صورت ميگيرد را كنترل كنيد، اين كار اين امكان را براي شكا فراهم ميكند كه براي افراد متفاوت دسترسي هاي مختلفي تعريف كنيد. و با ايجاد محدوديت براي افراد مختلف امنيت را تضمين كرد.

براي خريد و تهيه ي قفل هاي كارتي كليك كنيد

زماني كه از قفل كارتي استفاده ميكنيد، ميتوانيد باقي لوازم هوشمند و الكترونيكي را با استفاده از قفل هاي كارتي كنترل كنيد، تا بعد از پايان ساعت كاري و قفل شدن درب ها باقي سيستم هاي هوشمند را هم كنترل كنيد. و آنها را خاموش كنيد.تا به شكل اتوماتيك خاموش شوند.

از آنجايي كه در انبار ها كالاهاي ارزشمندي نگهداري ميشوند و معمولا دارايي شركت ها و فروشگاه ها در اين مكان نگهداري ميشود، بسيار مهم است كه امنيت اين مكان ها تامين شود و سارقان زيادي به دنبال سرقت اين مكان هستند.

استفاده از مدل هاي مختلف قفل هاي ديجيتالي در ميان كارفرمايان و صاحبان كسب و كارهاي مختلف گسترش زيادي پيدا كرده است و كسب و كارهاي مختلف روي به استفاده از آنها آورده اند، به اين دليل كه استفاده از آنها در شركت ها و مكان هاي تجاري باعث ميشود كه ورود و خروج كاربران را بتوان به سادگي كنترل كرد. يكي از كاربردهاي اين دستگاه ها در انبار هاي ذخيره كالاست.

همچنين قفل كارتي هوشمند اين امكان را دارد كه بتوان با استفاده از تلفن همراه، كارت و رمز كنترل كرد، اين موضوع باعث ميشود كه بتوانيد ساده ترين و مرتبط ترين روش به كسب و كارتان را انتخاب كنيد.





:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: